Sunday, October 21, 2007

پشت نوشته هاي كاميونها

خواهي كه جهان در كف اقبال تو باشد
خواهان كسي باش كه خواهان تو باشد

***

در بيابانها اگر صد سال سرگردان شوم

به از آنكه در وطن محتاج نامردان شوم

***
رو باك كاميونا كه ديدم زياد مينويسن :
شكمو !!! يا بخور نوش جان !!!
يا الهي كوفتت بشه !!!

***
جور گل بلبل كشيد و برگ گل را باد برد

***
دنبالم نيا اسير ميشي

***
من ميروم............ ......... ......... ..تو هم بيا

***

زيبا رويان بي وفايند

***
داداش مرگ من يواش

***
بوق نزن ژيان............ ......... ..ميخورمت

***
دييوونتم رواني

***
در قمار زندگي عاقبت ما باختيم بسكه تكخال محبت بر زمين انداختيم

***
در بيابانها اگر صد سال سرگردان شوم به از انكه در وطن محتاج نامردان شوم

***
خوشگلي بانمكي يك رخ زيبا داري

بي جهت نيست كه در كنج دلم جا داري

***
كوه رنج مادر

سلطان غم پدر

***
عشق تو مرا چو سوزني زرين كرد

هركه مرا ديد تورا نفرين كرد

***
تو هم خوشگلي

***
بر چشم بد لعنت

***
خواهي كه جهان در كف اقبال تو باشد

خواهان كسي باش كه خواهان تو باشد

***
سر بشكند
دست بشكند
پا بشكند
دل نشكند

***
يادگار پدر

***
كوچولو كجا ميري ؟

***

مادران زيبا ترين آهنگه عشقند

***
بيادگار نوشتم خطي به دلتنگي

به روزگار نديدم رفيق يكرنگي

***
به تو ديگر نتوان كرد سلام
به تو ديگر نتوان بست اميد
به تو ديگر نتوان انديشيد
كه تو ديگر گل ناز همه اي.

***

در اين درگه كه گه گه كَه كُه و كُه كَه شود ناگه
مشو غره به امروزت كه از فردا ناي اگه.......

***
اي صوفي برو لقمه خود گاز بزن

كم پشت سر خلق خدا ساز بزن

***
بر در ديوار قلبم نوشتم ورود ممنوع

عشق آمد و گفت من بي سوادم

***
احتياط كن التماس نكن

***
حسني به مكتب نميرفت باباش گذاشت كمك شوفري

***
بيمه دعاي مادر
ميروم سوي وطن
كسانيكه بد را پسنديده اند
ندانم ز خوبي چه بد ديده اند؟

***

" از پي شبهاي بي فردا دويدن"

***
يدالله فوق ايديهم

***
گذشته تلخ

آينده نامعلوم

***
راستي پشت يه ميني بوس نمره ابادان نوشته بود :

ولك قطار نديدي

***
الهي هر كي بخلوه ، چشاش بابا قوري بشه

كچل بشه ، قوزي بشه ، خمارو با فوري بشه

***
اينم پشت يه تراكتور نوشته بود :

كي به كيه ؟ منم پرايدم

***

بالاي در باك يه ميني بوس نوشته بود: بخور به حساب من

***
عفت از ناموس مردم كن اگر با غيرتي

تا كنند عفت از ناموس تو با غيرتان

***
پشت يك كاميون نوشته بود

بوق نزنيد رانده خواب است

***
اي كه از كوچه معشوقه ما مي گذري

بر حذر باش كه از كوچه معشوقه تو مي گذريم

***
دست علي به همرات
دلم دادم بري باهاش حال كني
نكه بري جيگركي بازكني!!

***
بر دريچه قلبم نوشتم..ورود عشق ممنوع.

اما عشق دنده عقب وارد شد

***
هلاكتم چلو كباب

***

در دست علم دارم
زرين قلم دارم
نزديك تو نيستم
از دور سلام دارم

منبع : وبلاگ هشلهف

No comments: